I BOUGHT A FOOTBALL TEAM AND THEY WENT TO THE CHAMPIONSHIP.. (1ON1'S GOT CRAZY)

  Դիտումներ 2,050,492

Deestroying

Ամիս առաջ

Tik Tokers Josh Richards and Griffin Johnson along with the Migos, showed up to support in the championship game of my FCF football team!
HERE IS THE TRYOUT VIDEO : am-posts.info/list/z6m3sl3JxpzGrWU/video
SUBSCRIBE TO MY 2ND CHANNEL : am-posts.info/cd/T_V1JuzH4TXkUGHJu2iNlA.html
FOLLOW ME ON
Twitter : deestroying
IG : deestroying

Մեկնաբանություններ
Jamal Burmont
Jamal Burmont 4 ժամ առաջ
yessirrrrr
mxnitures
mxnitures Օր առաջ
yo deestroying can you make a 13-14u football team i wanna play for you
Marcus Pitts
Marcus Pitts Օր առաջ
Put me on cuz
Anthony Flowers
Anthony Flowers 6 օր առաջ
thats the best eater in the back right lol and also dee please dont quit any time soon dont let the hate get to your head and keep your head up.
Sun Wade
Sun Wade 8 օր առաջ
Salute..
OV Psycho
OV Psycho 8 օր առաջ
whats the intro song?
Jonathan Saint Simon
Jonathan Saint Simon 9 օր առաջ
Technically he got hit out of bounds and didn't extend his had in the end zone for a touchdown either so they shouldn't have won. Also refs are bad so many missed calls.
Paul
Paul 9 օր առաջ
I heard Quavo was having a private celebration in there to commemorate his recent high school graduation
TBC Icey
TBC Icey 10 օր առաջ
Did they lose
Libra
Libra 10 օր առաջ
4:06 RIP☠🚑
Marvanous Butler-Brown
Marvanous Butler-Brown 11 օր առաջ
12:17 wats the song
Furry ops 111
Furry ops 111 11 օր առաջ
Is 39# still playing
Goof Squad Gaming
Goof Squad Gaming 14 օր առաջ
it was like swimming class for them. !
geoditt42
geoditt42 14 օր առաջ
Wow. How far has DeAndre Francois fallen.
Its Chris&Jay
Its Chris&Jay 15 օր առաջ
I’m low key mad they kicked deestroying out the box, he a owner to that doesn’t make sense to me.
Chasity Adams
Chasity Adams 17 օր առաջ
Commander our man up being CB
Macaluda
Macaluda 17 օր առաջ
D should buy a ELF Team in Europe
Leona Robinson
Leona Robinson 18 օր առաջ
I'm playing gta 5
Davidson Berrier
Davidson Berrier 19 օր առաջ
Y’all need a new QB
Tstormer
Tstormer 19 օր առաջ
I'll be honest I couldn't tell the difference between those jersey's
Mohammed Agha
Mohammed Agha 19 օր առաջ
Did they win?
UNFORMED DESHEVEL-MENT
UNFORMED DESHEVEL-MENT 19 օր առաջ
Miss this man
Kristos Gutierrez
Kristos Gutierrez 19 օր առաջ
Did this tiktoker really just say scraping. He probably spent 2 hours looking up that word.
Kandyee Smith
Kandyee Smith 19 օր առաջ
Where are the tryouts
Kandyee Smith
Kandyee Smith 19 օր առաջ
I could be a better player
james junior
james junior 19 օր առաջ
How can I try out I’m n Georgia
Godly Yt
Godly Yt 20 օր առաջ
What is the age group
phonaaa
phonaaa 20 օր առաջ
Did the glacier boys win
Kieran Dietsche
Kieran Dietsche 20 օր առաջ
This out here lookin like Madden Superstar KO
I AM:DJWAN
I AM:DJWAN 20 օր առաջ
W
Mickey Mcdickey
Mickey Mcdickey 20 օր առաջ
Bro did you realize Joey chestnut was right behind you the whole vid ?
Steve Vonbergen
Steve Vonbergen 20 օր առաջ
League will be dead in 3 years
Steve Vonbergen
Steve Vonbergen 20 օր առաջ
Lame uniforms
Shaya Lieberman
Shaya Lieberman 21 օր առաջ
you play on the team
Alex Ortega
Alex Ortega 21 օր առաջ
Let me be on the team
Xbox Bot
Xbox Bot 21 օր առաջ
You that my vixen my last name is Turpin
abtpr
abtpr 22 օր առաջ
ayo josh is only 19 and he drinking lmao
Jaylan Neely
Jaylan Neely 22 օր առաջ
axsdv
Ibn-Mahdee Abdul-Haqq
Ibn-Mahdee Abdul-Haqq 22 օր առաջ
Brooooo they be eating
Ibn-Mahdee Abdul-Haqq
Ibn-Mahdee Abdul-Haqq 22 օր առաջ
How old do you have to be to play
Latty B
Latty B 22 օր առաջ
how old you gotta be to play in this league? i’m tryna get in with the action too🗣
XxDrippy COD
XxDrippy COD 22 օր առաջ
am-posts.info/cd/WL13NNGcSzu80Zevu07NZA.html
patrick ordway
patrick ordway 22 օր առաջ
Damn how do you be an owner of a football team that shit would be banging been coaching for a couple year to try out but a owner that's ballin
Black Tops
Black Tops 23 օր առաջ
OHHHHHHH QUAVOOO
ItzChase
ItzChase 23 օր առաջ
What is this song called that plays in the background? In the beginning
GDAD & THE GBABIES
GDAD & THE GBABIES 23 օր առաջ
🏉🏈🏈🏈💪💪💪💪
K Jayanth
K Jayanth 24 օր առաջ
Very nice and very good
Alexander Barbur
Alexander Barbur 24 օր առաջ
disgusting
De'Wayne Long
De'Wayne Long 24 օր առաջ
my mans bought a foot ball team keep doin u brodi
Brian Bales
Brian Bales 24 օր առաջ
He look like dababby lol
Dino Steals
Dino Steals 24 օր առաջ
How they choke a league like that 😭
King Smitty
King Smitty 24 օր առաջ
4:07 we all felt his embarrassment
Tah Clark
Tah Clark 24 օր առաջ
Can you look up ne United on AM-posts I am number 53 we won a championship
skylr titprn
skylr titprn 24 օր առաջ
bruh that makes me so fuckin mad i want to say "you guys fuckin suck" be i cant do that bc you guys made it to the camp and yet im not there LMFAO.
Hope Tagman
Hope Tagman 24 օր առաջ
Fly me out
Corianne King
Corianne King 24 օր առաջ
We need Troy back
Juan Nicolas
Juan Nicolas 25 օր առաջ
yes...
Anthony Chestnut
Anthony Chestnut 25 օր առաջ
you lost because froncois LOL he was trash at FSU
William Balentine
William Balentine 25 օր առաջ
What are these one on ones in the beginning. I never knew they did that shit before the real game starts or is it this league type of stuff.
Donovan Adams
Donovan Adams 25 օր առաջ
Don’t never mess with the glizy bozy
Lucas Westfall
Lucas Westfall 25 օր առաջ
Dee gotta run with DK
Harry Mosley
Harry Mosley 25 օր առաջ
They can't guard 18
Ty J
Ty J 25 օր առաջ
Wat song is dis?
LordJurrd
LordJurrd 25 օր առաջ
EPIC
Z.a_c.h
Z.a_c.h 25 օր առաջ
so we not finna recognize the linemen 🤦🏽‍♂️
thegaming tiger719
thegaming tiger719 25 օր առաջ
Aj has a tiktok
Khan F
Khan F 25 օր առաջ
Very nice 👌 👍 👏
GG WP
GG WP 25 օր առաջ
What happened to this guys girl?
iNcohesive
iNcohesive 25 օր առաջ
not interested in football in the slightest but I'm an active sub for this man
Oof Oof
Oof Oof 26 օր առաջ
does anyone see joey chesnut in the backround
Ethan Gordon
Ethan Gordon 26 օր առաջ
josh was drinking bud light when his underage (19 years old)
Susan Lindsey
Susan Lindsey 26 օր առաջ
There is a hold
2 Shifty
2 Shifty 26 օր առաջ
These boys sorry
XUO
XUO 26 օր առաջ
this shit looks fun sign me up lmao
XUO
XUO 26 օր առաջ
whats up tho they dont hit or something??
Z A
Z A 26 օր առաջ
Tbh Quavo lame as hell haven’t listened to him and Migos in a while and that’s some lame activity he really think he’s like that.
Dorian M Monteverde-Sala
Dorian M Monteverde-Sala 26 օր առաջ
30 as a running back, 39, 17, pop smoke,
Aiden Schaffner
Aiden Schaffner 26 օր առաջ
u playin jon keith
G.B.K Playboii
G.B.K Playboii 26 օր առաջ
It's been 2 years since I was watching Destroying miss da old days bro
King Ham
King Ham 26 օր առաջ
Start recording the games and do a glacier boyz series!
MAV HD
MAV HD 26 օր առաջ
bro i remember watching ur old school FSU vids the qb and wr be likes. look at u now !
Pene Ruki
Pene Ruki 26 օր առաջ
Dammmit Id hate to play for a team if QUAVO was part owner.. Dude dont even treat his Buisness partners right, Dee you dont need QUAVO you done this!!
Cracken
Cracken 26 օր առաջ
ngl 54 nedda go
J. T.
J. T. 26 օր առաջ
Do u need some big boys
Vobility
Vobility 27 օր առաջ
The abundant twig extremely stain because territory implicitly continue vice a joyous sentence. repulsive, teeny-tiny skin
Mykah Shelton
Mykah Shelton 27 օր առաջ
How can I play in this league
Logan Whaley
Logan Whaley 27 օր առաջ
8:28 DAMB!
Seth Pruett
Seth Pruett 27 օր առաջ
Ayyy if you needa d end bro I got you
Mike Hours
Mike Hours 27 օր առաջ
I bought a 🧱..it went to 2 🧱s
Mi’Tiy Carter
Mi’Tiy Carter 27 օր առաջ
How do you join this?
Cayla Vanness
Cayla Vanness 27 օր առաջ
This video is 1040 seconds long
Kevin Shaw
Kevin Shaw 27 օր առաջ
How do we try out.
DAKADEN HALL
DAKADEN HALL 27 օր առաջ
Then boys holding
HAZYWRLD 888
HAZYWRLD 888 27 օր առաջ
Y’all are 1-3 ?
officer Elijah
officer Elijah 27 օր առաջ
The refs like I can not see I'm legally blind 🕶️ 👕🌂 👖 👟👟
Kvng Bihh
Kvng Bihh 27 օր առաջ
I wanna play
Chayo M
Chayo M 27 օր առաջ
i play soccer but you definitely put me on football man since last year. keep up the good work !
Bobby Erickson
Bobby Erickson 28 օր առաջ
Quavo making a mistake treating people like that..
samxyx
samxyx 28 օր առաջ
Came just to watch Andrew Jamiel. Remembered from how he showed out in the Tryout
leonard owens
leonard owens 28 օր առաջ
🏈🏈🏈🏈🏈🏈🏈🏈
leonard owens
leonard owens 28 օր առաջ
🏈🏈🏈🏈🏈🏈🏈
Результат через 24 часа❤️ #Shorts
0:12
ХАБИБ
Դիտումներ 10մլն
Jah Khalib X АГОНЬ - Гори-Гори  | ПРЕМЬЕРА
3:23
I BOUGHT A FOOTBALL TEAM AND HOSTED TRYOUTS.. (1ON1'S GOT HEATED!)
12:09
I RACED LOGAN PAUL FOR $100,000.. AND WON! (CHALLENGER GAMES)
19:33
I Pulled Up On Cam Newton & The Patriots For a Workout..
11:09
More Deestroying
Դիտումներ 439հզր
THE END OF FLIGHT'S BASKETBALL CAREER.. RIP (1v1 vs FlightReacts)
09:52
I Survived On $0.01 For 1 Week
25:22
Ryan Trahan
Դիտումներ 3.6մլն
EXPOSING A TRASH TALKING HIGH SCHOOLER DURING 1ON1'S!!
12:28
Deestroying
Դիտումներ 2.7մլն
Результат через 24 часа❤️ #Shorts
0:12
ХАБИБ
Դիտումներ 10մլն
Jah Khalib X АГОНЬ - Гори-Гори  | ПРЕМЬЕРА
3:23
Проникли В Радиоактивный Бункер В Лесу!
20:29
Best TikTok Viral Food Challenge #shorts By TikToMania
0:12
TikToMania
Դիտումներ 14մլն
COUPLE GOALS GONE TOO FAR (PART 2)... 😅
0:53
Alan Chikin Chow
Դիտումներ 49մլն