TRASH TALKING YOUTUBER GETS EXPOSED DURING 1ON1'S! (MIKE VICK WAS OUR QB)

  Դիտումներ 785,875

Deestroying

Ամիս առաջ

Tarzann ( aka trash talking AM-postsr) gets exposed during 1on1's with Mike Vick as our QB! Rocket League is now free on the Epic Games Store! Download here: pixly.go2cloud.org/SH2Fz
Thanks to Epic Games for sponsoring the video!
TARZANN CHANNEL : am-posts.info
SUBSCRIBE TO MY 2ND CHANNEL : am-posts.info/cd/T_V1JuzH4TXkUGHJu2iNlA.html
FOLLOW ME ON
Twitter : deestroying
IG : deestroying

Մեկնաբանություններ
Deestroying
Deestroying Ամիս առաջ
Like this comment if you fw the video! Rocket League is now free on the Epic Games Store! Download here: pixly.go2cloud.org/SH2Fz
Car Car
Car Car 2 օր առաջ
can make it to the NFL
Car Car
Car Car 2 օր առաջ
K/WR/
Alyjah Richie-El
Alyjah Richie-El Ամիս առաջ
Zellex right that game is ass
coach peggi
coach peggi Ամիս առաջ
A come. To rancho cordove and give me sum practice with kicking please
Tayvon Green
Tayvon Green Ամիս առաջ
Aye man I wanna do a 1v1 wit you💪🏾
Jayoo 2x
Jayoo 2x Ժամ առաջ
im giving ts a thumbs down just cause dude ass was so bad
Underrated_ DJ
Underrated_ DJ 20 ժամ առաջ
when hate my face dropping?🤔
Chace Wilson
Chace Wilson Օր առաջ
“Show some love to mike”. If only he would’ve showed some love to those dogs, and his team and not had such a big ego. Be still a goat tho and always will be✊🏼
BRAWLIC215
BRAWLIC215 Օր առաջ
Just realized that's the real Tarzan
Car Car
Car Car 2 օր առաջ
You can make it to the NFL
MMT.Ven0m .up22
MMT.Ven0m .up22 7 օր առաջ
Bro he is trash bro
Jamal Buntyn
Jamal Buntyn 9 օր առաջ
0 for towzyyyyyyy
Tanks Crown
Tanks Crown 10 օր առաջ
Let me challenge you D! I know I can catch 5 on you
Cold Amun freewill
Cold Amun freewill 10 օր առաջ
You finna post the prospects yet you met us Saturday
Kefentse Kaone
Kefentse Kaone 11 օր առաջ
i thought michael vick was click bait
barfboy 300
barfboy 300 11 օր առաջ
The fact that mike Vick went to the school I go to is crazy
Tyler Banks
Tyler Banks 12 օր առաջ
That’s prettyboy fredo?🤨
D J
D J 14 օր առաջ
My boy mike Vick
D J
D J 14 օր առաջ
bruh smh deestroying deestroying u
D J
D J 14 օր առաջ
That’s a wrap 🐏🐐🔥
cookIES Cox
cookIES Cox 16 օր առաջ
Good vid❤️❤️
supamanfly23
supamanfly23 18 օր առաջ
You gotta do them 1s against Ocho cinco!!
mztyty09
mztyty09 19 օր առաջ
I saw you at the airport I had on a hoodie in Dallas airport where you at I’m in California
Conrado Rojas
Conrado Rojas 20 օր առաջ
Gold
Conrado Rojas
Conrado Rojas 20 օր առաջ
Am ahold in rocketleug
Kopexfn
Kopexfn 21 օր առաջ
What’s the background song “all my diamonds vvs”
Timothy Ryder
Timothy Ryder 22 օր առաջ
You should make sticky gloves merch
Landonfootballandmore
Landonfootballandmore 23 օր առաջ
Destroying is the most talented kicker of all time.
Barry Nugent
Barry Nugent 24 օր առաջ
What is this song in the back round
Doctor-akhigbe the-spellcaster
Doctor-akhigbe the-spellcaster 24 օր առաջ
Doctor said the Herpes virus does not have medical cure because the virus is capable of hiding within the human cells, it remains protected from your immune system. Herpes isn't a special virus - your immune system has the tools to fight it back. But because it is able to lay dormant in protected cells, your immune system is unable to remove it from your body, But with strong reactive herbal medication is capable of getting rid of the virus gradually and totally from your body without damaging any of your cells , natural herbs kills the virus totally not just reducing the out break. Get natural herbs cure from dr akhigbe reach him through WhatsApp +2349046230269
nick mine
nick mine 25 օր առաջ
The annoyed sleep longitudinally breathe because puma pharmacodynamically fry round a used teeth. , merciful pigeon
Jasey Smith
Jasey Smith 25 օր առաջ
That water jug was epic
Jayla Ford
Jayla Ford 26 օր առաջ
“He said he gone eat me fa lunch” ...........pause 🤣✋🏽
Sara Larson
Sara Larson 26 օր առաջ
hi deestroying did you see a lambo at starbucks on april 10 2021
Jerrypool
Jerrypool 27 օր առաջ
This no they wont take my place song is FIRE !
Kunai Clipz
Kunai Clipz 28 օր առաջ
This man did not get sponsored by rocket league
Aguafy
Aguafy 28 օր առաջ
Mike Vick sound like J Cole
Lol Hgh
Lol Hgh 28 օր առաջ
Deestroying tooooooo goldeeeennnnnn💪🏽💪🏽
JONATHAN310 Productions
JONATHAN310 Productions 28 օր առաջ
He said I ain’t no DB! Bro wtf you’re talking to a kicker lol
Isaac Vasquez
Isaac Vasquez 29 օր առաջ
Ayyy bro my football coach said that he wants the smoke😯
Shef Vecino
Shef Vecino 29 օր առաջ
That boy trash
Bryant Cantrell
Bryant Cantrell 29 օր առաջ
Idc dee is still not a kicker🤷🏾‍♂️
Truett Pendleton
Truett Pendleton 29 օր առաջ
put dee at db no cap😭😭
vybez
vybez Ամիս առաջ
How did you get those grip boost football gloves? I'm trying to find it but can't.
vybez
vybez Ամիս առաջ
What gloves is deestroying wearing
Devon Moore
Devon Moore Ամիս առաջ
0 FOR TWOOZYYY
Will Whoriskey
Will Whoriskey Ամիս առաջ
Yall should play 1 on 1 in a suit an tie
Baker Man
Baker Man Ամիս առաջ
It was a good vid but I did come here because of the Mike Vick thumbnail..
Isaiah Murphy
Isaiah Murphy Ամիս առաջ
Dee you goin be the first kicker taken in the. draft.
Uriel Valencia
Uriel Valencia Ամիս առաջ
Bro this dude deestroying keeps trying different hairstyles and bro lemme just say they not working my boii that big ass head of yours just makes the hairstyle look weird but it’s not the hair it’s the shape of your head dawg big ass forehead on em too😂 but deestroying my boii I fuck wit yo videos bro all bs aside keep up the good work bro💯🤙🏼
Matt McCoy
Matt McCoy Ամիս առաջ
My man's got a Grateful Dead shirt on. Weir everywhere ☠🌹⚡
t1._taee
t1._taee Ամիս առաջ
What's the name of this song I dig it 🔥
Anthony Fonti
Anthony Fonti Ամիս առաջ
destroying what is the song bro
Rekardo Thomas
Rekardo Thomas Ամիս առաջ
9:24 that out and up was clean
IAMSAIYAN
IAMSAIYAN Ամիս առաջ
Yikes
thomas barbaria
thomas barbaria Ամիս առաջ
Destroying absolutely put him to sleep I would love to run ones with you destroying I live south Florida hit me up on Instagram tj_metal_1490_
coolboytae13
coolboytae13 Ամիս առաջ
Ah destroying u start plyin in the 7 on 7 stuff get in some pads bru u always infront or behind the cam G
Semaj McKnight
Semaj McKnight Ամիս առաջ
Don’t be a kicker be a WR you got hands .
daniel morejon
daniel morejon Ամիս առաջ
yo we play at this field sundays 9:30am come through tequesta trace park weston florida
Andrew Robledo
Andrew Robledo Ամիս առաջ
Sponsored by rocket leagueeee??? Goated
swoosh2fast2furious
swoosh2fast2furious Ամիս առաջ
Man you more than just a kicker. Triple threat man. I hope a nfl team really does sign you.
Graeme Gephart
Graeme Gephart Ամիս առաջ
Michael Vickington got that speed
Oliver Barker
Oliver Barker Ամիս առաջ
What’s the music he using, that shit is lit
Abbie Adams
Abbie Adams Ամիս առաջ
Don't get him near your dog
Miles Criss
Miles Criss Ամիս առաջ
Difference between bodybuilders and athlete’s
BonerPants
BonerPants Ամիս առաջ
Dudes speed in madden would be below average... When compared to O-linemen
New Durag
New Durag Ամիս առաջ
We need a video where dee plays comp and mike vick throws then lasers, that would be a classic
Tristan Pelaez
Tristan Pelaez Ամիս առաջ
Someone sign my fuckinn’ g bro 🙅🏻‍♀️
jt btw
jt btw Ամիս առաջ
God bless pray up y’all pls
Avion Murrell
Avion Murrell Ամիս առաջ
dude im so fucking proud of you dog when i saw you on house of athlete i flipped out man wow so god damm proud of you bro you just dont know man that really made me tear up a lil bit becasue it freaking inspired me man wow i can do this and im not giving up hope you make it to the pros man
Noah Bolton
Noah Bolton Ամիս առաջ
Deestroying turning into Antonio Brown😭
dave
dave Ամիս առաջ
bro what song is that
weezy
weezy Ամիս առաջ
That was abuse lol 😆 yeah!! Get that work bruh.
Duke Ha'o
Duke Ha'o Ամիս առաջ
Those gloves are cleaaaaan boy
Jader Romero
Jader Romero Ամիս առաջ
Yo I’m going to send you a video of me doing that dance when I lock up somebody my Instagram is jader0322
Neyka Marie
Neyka Marie Ամիս առաջ
Tarzan is such a good sport 🙌🏾
Garrett Schaller
Garrett Schaller Ամիս առաջ
The first QB was garbage lol
Christian
Christian Ամիս առաջ
Deestroying all trying when mike vick throws the ball 😆
Christian
Christian Ամիս առաջ
that’s like a linebacker vs a wr bruh , this ain’t fair haha
JB Reynolds
JB Reynolds Ամիս առաջ
Bruh... this ain’t even fair. You’re embarrassing this boi! Sheesh. 🤦🏾‍♂️
MARLYN GOIN D1
MARLYN GOIN D1 Ամիս առաջ
Dee did it wrong it’s actually *ahem* “O FOR TWOSIE O FOR TWOSIE!!!!!!”
Stephen Odoemena
Stephen Odoemena Ամիս առաջ
That dude was never no damn slot
Atina
Atina Ամիս առաջ
One Word: Epic.
LEGENDARY ZAY
LEGENDARY ZAY Ամիս առաջ
God is great! John 3:16
Alex N
Alex N Ամիս առաջ
That boy got COOKED smh why was he even on the field
Parker O'brien
Parker O'brien Ամիս առաջ
Bro. I just found your channel and I gotta say. Your story and videos are hella inspiring. I don't play ball but I'm a boxer. So the general athlete tips are refreshing. I played a bit in HS. Your energy and the commitment you have to the videos is awesome. Its clear you're a leader and care about the people and your sport tremendously. Keep up the great work man and thanks for doing what you do.
Sherman Smith
Sherman Smith Ամիս առաջ
D really wasted his time going against this guy 😂
Trenton Day
Trenton Day Ամիս առաջ
If I can get you to come out to VA to do this I love and need that action
Mickey Mouse to the House
Mickey Mouse to the House Ամիս առաջ
Dee I love your videos
David Amuka
David Amuka Ամիս առաջ
Repent and rurn ro God
Steven Griffin
Steven Griffin Ամիս առաջ
No footwork just muscle
Jesus Disciple
Jesus Disciple Ամիս առաջ
You met my friend from school , his name is tre, y’all met at the game and he ran a 4.5 and you did a 4.8, tuff
al Chin
al Chin Ամիս առաջ
yo
Larry McElhaney
Larry McElhaney Ամիս առաջ
What about fortnite
Shubham Vakharia
Shubham Vakharia Ամիս առաջ
The ludicrous arrow collaterally pray because shears intraperitonally complain opposite a immense cauliflower. tough, ruddy pair
Grapphers
Grapphers Ամիս առաջ
Where you get the gloves from D?
Di Jones
Di Jones Ամիս առաջ
He did tho combine he finally going to the nfl that will make my day good luck
Rawinder Singh
Rawinder Singh Ամիս առաջ
This guy was hot Garbaageee
Anthony
Anthony Ամիս առաջ
Homie bodied up but looks mad slow!
MeytalHead
MeytalHead Ամիս առաջ
Man you need me to be throwing out there
Jordan Huff
Jordan Huff Ամիս առաջ
5:00 ayee no homo cuh packin 😂
Nathan Watkins
Nathan Watkins Ամիս առաջ
Frfr dog
GhostKing200
GhostKing200 Ամիս առաջ
How's that guy just chillin with that string all on his face.
Eli McNally
Eli McNally Ամիս առաջ
Hey destroying if you get the chance you should go watch deffcon 7on7
У МЕНЯ ЛУНАТИЗМ ? *7 СЕКРЕТОВ Lesha Maisak*
22:00
OKSY AVDALYAN  - Karcum Es Te Qar Em
5:06
Oksy Avdalyan
Դիտումներ 1.6մլն
Отгадываю ДЕШЕВЫЕ vs ДОРОГИЕ вещи!
15:04
FAZE RUG EXPOSED US DURING 1ON1'S.. (ANKLE WARNING)
12:06
Deestroying
Դիտումներ 1.3մլն
THE END OF FLIGHT'S BASKETBALL CAREER.. RIP (1v1 vs FlightReacts)
09:52
У МЕНЯ ЛУНАТИЗМ ? *7 СЕКРЕТОВ Lesha Maisak*
22:00
OKSY AVDALYAN  - Karcum Es Te Qar Em
5:06
Oksy Avdalyan
Դիտումներ 1.6մլն
Отгадываю ДЕШЕВЫЕ vs ДОРОГИЕ вещи!
15:04
Будьте добрее❤️
0:24
ПЕЛЕХ Tik Tok
Դիտումներ 8մլն
Սիրո Թևեր Սերիա 89- SIRO TEVER PART 89
40:32
ARTN TV
Դիտումներ 60հզր